Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

MysticCat - HU

2009.09.24. 11:24 | napiszex | Szólj hozzá!

MysticCat bemutatkozása: GO-GO cső !!!Egyedülálló gogo rúd táncot adok elő neked,amit csakis én tudok itt a szexcheten!!!Nekem van elsőnek rúd tánc műsorom! Mert egy igazi vad párduc vagyok és vadul izzitom a puncimat és a popómat! Imádom ha nyaliznak és ha szopizhatok!

 

Én még sajnos nem csíptem el őt, de valószinűleg ő lesz a kövi, meggyőzött ez a bemutatkozó szöveg...

MysticCat adatai:
Születésnap: február 29.
Csillagjegy: bak
Cici: feszes
Magasság: 161
Súly: éppen50
Dohányzás: nem
 
Szemszín: forró mandula
Haj szín: párducfeket
Népcsoport: -
Beállitottság: modell
Kedvenc póz: csöcssike
Audió: -
 
Utolsó bejelentkezés: 2009. 09. 24.
Bérletes adás: nem szoktam
Csatlakozás dátuma: 2009. 07. 30.
Testékszer: nincs
Tetoválás: nincs
Borotvált: igen

A bejegyzés trackback címe:

https://online-sexchat.blog.hu/api/trackback/id/tr111403784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: online szexpartner szexkamerák sexkamera sex chat élő szexchat online csajok ingyen online szexchat magyar szexchat
süti beállítások módosítása